Scenario 1

Hier wordt het 1e toekomst scenario geschreven voor DriveChair. Het scenario houdt in dat DriveChair er erg goed voor staat. Steeds meer grote bedrijven zoals, ziekenhuizen, vliegmaatschappijen etc. willen ons hebben zodat de flow gemakkelijk kan worden. Dit scenario is het scenario wat wij verwachten dat er de komende jaren gaat gebeuren.

Steeds meer klanten willen ons in hun gebouw hebben om de doorlooptijd van wachtrijen te verbeteren. De prijs en kwaliteit van de stoelen zijn goed en de service stellen de klanten op prijs. De omzet blijft stijgen en de markt groeit door DriveChair.

Duurzaamheid is heel belangrijk voor grote bedrijven om de kar te kunnen trekken op het gebied van MVO. DriveChair let uitermate goed op waar ze inkopen doen. DriveChair gaat voor een duurzaam product dat ook een goede kwaliteit heeft. Tot nu toe hebben we er een groot succes mee en blijkt alles in orde te zijn. Klanten zijn tevreden en houden van het product dat wij leveren.

 

Scenario 2

Hier wordt het 2e toekomst scenario geschreven voor DriveChair. Het scenario houdt in dat DriveChair er redelijk voor staat. Sommige bedrijven blijven terugkomen maar niet alle bedrijven zijn even blij met ons als leverancier van de stoelen.

De feedback die wij krijgen is niet altijd goed. Sommige klanten zijn blij met wat ze hebben en sommige bedrijven willen het beste van het beste. Wij moeten daarop gaan inspelen om de klanten tevreden te houden. Ook kan DriveChair het redden met de omvang van de klantenkring maar dan moet het wel beter kwaliteit leveren om richting scenario 1 te klimmen.

 

Scenario 3

Hier wordt scenario 3 beschreven over DriveChair. Het scenario houdt in dat het erg slecht gaat met DriveChair. De kwaliteit van het product is slecht en klanten lopen weg van ons. De stoelen kunnen niet het genot bieden wat we in gedachte hadden. Financieel houdt DriveChair het hoofd net boven water maar als er een tegelslag komt is het ook klaar.

Wat DriveChair moet doen om de situatie te verbeteren, is om de kwaliteit drastisch te verbeteren en dan goed gaan netwerken om DriveChair groot te maken en in veel bedrijven terecht komt. Nu heeft DriveChair nog niet veel klanten en zal het dus moeilijk te zijn om door te gaan.

Als het iets beter gaat willen we ook aan MVO doen. MVO hebben we in onze strategie opgenomen en vinden dit belangrijk om duurzaam te produceren en het milieu niet verder aan te tasten.

Maak jouw eigen website met JouwWeb