Hierboven valt het verkoopproces van Drivechair te zien. De 1e stap in het verkoopproces is het verkrijgen van de order. Hier valt o.a. marketing onder. Daarna moet de order worden geaccepteerd, hiervoor wordt er gekeken naar de kredietwaardigheid van de ondernemer en de leveringsmogelijkheden van Drivechair. Indien de order geaccepteerd wordt, worden de stoelen geproduceerd. Daarna wordt er gefactureerd en worden de stoelen geleverd. Daarna vindt incassatie plaats.

Hierboven ziet u het inkoopproces van Drivechair. Er wordt besteld wanneer de voorraad onder een bepaald bestelniveau komt, dit wordt aangegeven in de computer. Vervolgens wordt er dus besteld, wordt de order verpakt en getransporteerd door de leverancier. Dan komen de grondstoffen aan bij Drivechair, daar wordt gecontroleerd of de pakbon overeenkomt met de hoeveelheid bestelde items. Daarna worden de grondstoffen opgeslagen in het magazijn. 

Hierboven ziet u het serviceproces van Drivechair. Als eerste komt er een melding binnen dat een stoel defect is; dit kan via de telefoon of mail. Daarna wordt deze melding doorgespeeld aan onze monteur. Deze monteur zet vervolgens koers naar het bedrijf waar de stoel defect is. Vervolgens wordt de stoel gerepareerd. Daarna wordt een factuur verstuurd voor deze reparatie, en wordt deze geïncasseerd. 

Hierboven ziet u het productieproces van Drivechair. Als eerste komt er een order binnen, o.b.v. deze order wordt er geproduceerd. Op basis hiervan worden de benodigde grondstoffen verzameld. Daarna wordt de stoel beetje voor beetje gemonteerd. Dan wordt er een kwaliteitscheck gedaan (dit gebeurt ook tussendoor bij het monteren). De norm voor afkeur is 2% van de totale productie. Na deze kwaliteitscheck wordt er een foto gemaakt van het eindproduct. Mocht er dan wat gebeuren tijdens het transport, of bij de klant. Dan weten wij in welke staat de stoel Drivechair heeft verlaten. Daarna wordt de stoel verzonden of opgeslagen tot de rest van de stoelen geproduceerd is.